Pages

Thursday, April 29, 2010

LAPAPPILON játék!





meghírdetem életem első önálló online ajándékozós játékát!
Hogy mi minden lesz a meglepi, azt egyenlőre nem árulom el....
csak kívácsiság gyanánt felsorolom hogy kb mi mindent fog tartalmazni....

- gyöngyös dolog
- filces dolog
- tűpárna + ollóőr
- lógó mütyür
- kulcstartó
- szalvétatechnikás dolog
- sima laposhímzéses dolog
- fonalak
- + sok apróság ...

Feltételek:- tedd ki fekete cicus képemet oldaladra.....
- legyél rendszeres olvasóm
- hagyj itt nekem üzenetet a képem-cisusom linkjével...
ennyi....s várj türelmesen.....

mielőtt sorsolnék természetesen megmutatom az ajándékokat!
a stílusomat ismeritek....szóval...kb tudjátok mire számíthattok.....

Határidő: 2010. május 10. hétfő, *az azt követő napokban sorsolok.....




27 comments:

Polly said...

Itt is nevezek :)
Köszönöm a lehetőséget :)

latinka said...

Én is itt vagyok!

judit.6 said...

Naná, hogy ezt nem fogom kihagyni... :)
megy a cicus a blogomra.
www.judit006.blogspot.com

Leki-Rita said...

Jöttem én is játszani Hozzád!
Nagyon jól hangzanak az ajándékaid!
http://xleki.blogspot.com/

Cinella said...

Szia! Szeretnék játszani veled! Köszönöm a lehetőséget.

Teca said...

Én se szeretnék kimaradni!
Köszi a lehetőséget! :)

Unknown said...

Szia!
Jöttem játszani. Végre hozzád is! :)
Én is tervezem, hogy játékot indítsak, remélem hamarosan jut is rá időm. :)
Köszi a lehetőséget!

Angela said...

Ciao Eva, grazie per esserti iscritta al mio primo blog cany. In bocca al lupo!
Здраво Ева, Хвала вам за претплатите на мој први Цани блогу. Гоод луцк!

Tánya said...

Szia! Én is szeretnék játszani! Jó lenne megnyerni a sok-sok érdekes ajándékot! Kíváncsi vagyok már most, hogy milyen meglepetéseket rejtegetsz:)

Karina said...

Én is szeretnék veled játszani, Tecától találtam ide. Blogomra kiteszem a játékod hirdetését, www.3fiaalkot.blogspot.com Gratulálok az alkotásaidhoz!
Köszi a lehetőséget :)

tipikos said...

Ezt nem lehet kihagyni, itt vagyok! :o))

tipikos said...

Természetesen kirakom a blogomba a játékodat!

*kateee said...

én is idekeveredtem :)
http://kateee77.multiply.com/journal/item/110/110

Marcsi said...

Beneveznék a játékra! Nagyon ígéretesek a nyeremények! Köszi a lehetőséget!
http://marcsihobbi.blogspot.com/

Szegusz said...

Én is szeretnék játszani!

N. Adri said...

Én is jövök, nagyon csábítóak a nyeremények. :-)

rozandi said...

Szeretnék én is jelentkezni a játékodra. az oldalsávba kitettem a felhívásodat! Üdv: Andi

Orbis said...

Én is jelentkezem! Nem adom fel, előbb-utóbb majdcsak :)

zsebi said...

szia!
én is szeretnék játszani, talán végre szerencsém lesz!
az oldalamon már szerepelsz!
további szép napot!

Jucus said...

Hú, de sokan vagyunk!:o) Azért megkísértem a szerencsém!:o
http://pjutko.blogspot.com/

Dudit said...

Szia,

Én is szeretnék játszani!

Emese said...

Jövök játszani én is :)
Emese

estibogar said...

Helloka.. Én is jelentkeznék, ha lehet...Nagyon sokszínű csomagot állítottál össze. Már a gondolat is kecsegtető... :)

gigi said...

Szia, huh... de rég jártunk egymás oldalán (multiply) emlékeztem Rád egyből a cica miatt:-) Szóval most ide keveredtem és minden elismerésem: csodaszépek az alkotásaid.
Természetesen szeretnék részt venni az izgi játékodban :-)

Unknown said...

Jaj, de kíváncsi vagyok, szeretnék én is játszani!

Tánya said...

ÉN Tami néven írtam kommentet, de időközben az igazi nevemet tüntetem fel a blogomban (Tánya), csak, hogy ne essék félreértés, ha netán nyernék:)
Üdvözlet:)

manomij said...

Lovely meeting you and thank you visiting my blog!
ManonX