Pages

Friday, August 8, 2008

mijuti önszönzése sikeres volt!



nos, tegnap befejeztem a német tájházas mintámat, életem első x-szemeit ezen kezdtem.......
végre megvagyok vele......ha előröl kezdeném, nem e anyagot választanám, nem 3 szállal csinálnám 2 szálon. jól írtam ?????????? /...mozogtak a szálak, akadozott a fonal, fúúúú
naaaaaaaaaaaaaagy , lett harmadszorra fért bele a szkennerbe......szóval 3 A4-nek felel meg, látszik is a képen hogy 3 illesztés van, úgy vágtam össze, egy picit el is csúszott, na mindegy.....

ja, és este, éjszaka nem bírtam aludni, úgyhogy gyártottam egy kis ajándékot, egyszerű kis mintácska egy része, egy készen vehető kínai képkeretbe lesz, gyors megoldás...
a zöld picike minta kb10*10-es.........

1 comment:

Judit said...

Mosta találtam ezt meg, nagyon szép lett:)